مقالات مقالات .

مقالات

رتبه بندي چيست ؟

حتما تا به حال اصطلاح رتبه‌بندي شركت به گوش‌تان خورده‌است. دوست داريد براي شركت‌تان رتبه بگيريد؟ آيا مي‌دانيد رتبه بندي چيست ؟ رتبه‌بندي چه كمكي به فعاليت‌هاي شما مي‌كند؟ براي اين كه بدانيد رتبه بندي چيست و چه ضرورت‌هايي دارد، اين مطلب را مطالعه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خدمات سئو چگونه به كسب كار شما كمك مي كند


درجستجو گرهاي گوگل بيش از 20 ميليون كاربر در حال جستجو هستند البته بايد گفت در موضوعات مختلفي سرچ انجام مي شود اما بايد بدانيد با كليد واژه خوبي در رتبه مناسبي از گوگل باشيد مسلما مشتري هاي زيادي را براي كسب و كار خويش فراهم مي كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خدمات چيست؛ ۵ گزاره‌اي كه شما را با مفهوم خدمت آشنا مي‌كند

اشتراك‌گذاري
صنايع توليدي سنتي در اقتصادهاي بزرگ جهان رو به زوال هستند و اكنون زمان رشد اقتصادهاي خدماتي است. «خدمت» به معني انجام كاري براي يك فرد يا يك چيز است. از ويژگي‌هاي مهم خدمت، آن است كه نمي‌توانيد آن را لمس كنيد، ببينيد، بچشيد، بشنويد يا احساس كنيد؛ بلكه تنها مي‌توانيد آن را تجربه كنيد. به عبارت ديگر، خدمت چيزي غيرمادي است. خدمت، برخلاف محصول، در نقطه‌ي خريد مصرف مي‌شود و از آنجايي كه به سرعت از بين مي‌رود،‌ نمي‌توان آن را به مالكيت خود درآورد. بازاريابان خدمات، پنج ويژگي براي اين سوال كه خدمات چيست قائل هستند كه در ادامه آنها را تشريح خواهيم كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۰:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)